20 de des. 2012

Escrit per Unknown a les 1:33 | 2 comments

Les bosses de la Júlia!





Feia temps que em dedicava a cosir per les amigues que esperaven un nen, i quan em van dir que estava embarassada, el meu cap van començar a sortir imatges de totes les coses que volia fer.

Quan vaig saber que seria una nena, em vaig tornar boja i la casa es va omplir de teles de floretes, i la llibreta on anoto els projectes i els materials que necessito treia fum.

Avui us presento les bosses de la Júlia. Em vaig obsessionar en tenir una bossa per cada muda que em demanaven a l'hospital, i que cada bossa tingues un motiu especial. A veure si us agraden.


2 comentaris:

Ester ha dit...

ohhhhhh m´encanten!!!!! Jo en vull una!!

Unknown ha dit...

Hola Ester, gràcies pels teus comentaris! Potser algun dia faig una botiga al etsy, qui sap.